Загальні збори громадян 2018

Виконавчий комітет Плебанівської сільської ради протягом 2017 року здійснював свою роботу,відповідно до затвердженого регламенту сільської ради на підставі перспективного та квартальних планів виконавчого комітету сільської ради.
Засідання виконавчого комітету проводяться кожної третьої середи місяця. Питання,які виносяться на засідання виконавчого комітету сільської ради готуються заздалегідь, розробляються проекти рішень.
Протягом 2017 року проведено 5 засідань сесій сільської ради на яких розглянуто було 97 питань проведено 14 засідань виконавчого комітету сільської ради, на яких розглянуто 68 питань а саме: про благоустрій та санітарний стан села, виконання бюджету сільської ради, відзначення ювілейних дат та державних свят, про розпорядок роботи закладів культури розташованих на території села, про дотримання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у виконкомі сільської ради, про обговорення проектів Законів України та багато інших.
Особлива увага приділяється питанням соціально-економічного розвитку громади , охорони здоров’я, соціальному захисту населення, забезпечення законності та правопорядку на території громади, регулювання земельних відносин.
Виконавчий комітет Плебанівської сільської ради представляє інтереси територіальної громади села Плебанівка та села Калинівка, яка займає територію 3512,0 га, з них:
під сільськогосподарськими угіддями -2520,7 га
-   ріллею -2248,7 га
-   землі запасу та резервного фонду - 192,30 га
-   землі водного фонду - 51,6003 га
Присадибний фонд жителів територіальної громади нараховує 769 дворів, що складає 675,89 га землі.
Чисельність населення територіальної громади складає: 2003
Постійно проживає -1833 Тимчасово проживає - 9 Тимчасово відсутні -161
Із постійно проживаючого населення
На території сільської ради проживають
-   Пенсіонерів - 485
-   учасників АТО-15
-      одиноких матерів-11
-      багатодітних сімей - 34
 
В 2017 році зареєстровано:
Народжень – 18  Смертей 29 -  Шлюбів 4
Здійснено 259 нотаріальних дії.
Земельна площа земель Плебанівської сільської ради становить 3512 га, з них
ріллі 2230 га, пасовищ 244 га.
На даний час орендує:
ТОВ «Агрофірма Шаргород» -752 га.
ФГ « Нива Лан» - 73 га
ФГ «Майданюка» - 67 га
ФГ « ФГ Майданюк А.А.» -60 га
ФГ «Плебанівський сад» - 268,4 га
ФГ « Дивина С» -16 га
Ф/О Когут В.М. – 6 га
В 2017 р.всі орендарі розрахувалися за оренду паїв своєчасно. Прибутковий податок з оренди паїв сплатили всі.
Оренда землі в межах села, своєчасно розраховуються за оренду землі проиватні підприємці Адамчук Оксана, Лояніч Олександр, Кочмарук Генадій.
Землі водних об’єктів - 40,9 га, ФГ Каліф - 13,26 га на 17 років.
На протязі 2017 року сільська рада та виконавчий комітет приділяли значну увагу виконанню бюджету сільської ради.
При тому виходили з розуміння, що навіть в умовах напруженого і обмеженого бюджету установи та організації села, що забезпечують життєдіяльність територіальної громади, повинні функціонувати постійно і в повній мірі.
До виконання бюджету сільська рада та виконавчий комітет підійшли з усією відповідальністю. На сесії сільської ради , разом з керівниками установ, підпорядкованих сільській раді, було детально розглянуто можливості виконання бюджету сільської ради. Чітко визначено джерела надходження, затверджено кошторис витрат на утримання установ, підпорядкованих сільській раді,а також заходи по надходженню до бюджету коштів в повному обсязі.
Результати виконання бюджету сільської ради за 2017 рік становлять:
•       Поступило доходів за 2017 рік всього 1 млн. 769 720 грн.
з них субвенція на утримання  дитячого садка  853 345 грн в тому числі 90 000 грн власні надходження.
На утримання будинку культури 53 525 грн.
На утримання бібліотек 57 102 грн.
Власні надходження 896 476 грн., з них профінансовано
Благоустрій 1873 грн.
•       Харчування учнів 1-4 класів 87 844 грн.,
Проплата послуг звязку учасникам АТО – 4543 грн.
Оплата проїзду учасникам АТО – 13 630 грн.
Утримання пожежної охорони 90 003 грн.
      У 2017 році сільським головою було написано 3 обласних проекти які були подані на 14 обласний конкурс розвитку територіальних громад: з них 2 проекти по заміні вікон у садочку і школі на суму 198 200 грн  які на превеликий жаль ми не виграли проте виграли один екологічний конкурс на придбання сміттєвоза і сміттєвих баків загальною сумою 800 000 за які придбано сміттєвоз вартістю 690 000 грн, а також 30 сміттєвих баків вартістю 110 000 грн.
Соціальний внесок від Фермерських господарств:
ТОВ «Агрофірма-Шаргород» 752,44 га  соціальний внесок в сумі 245 182 грн. що в середньому на 1 га складає: 326 грн.
Допомога учасникам АТО - 7400 грн.,
Допомога на лікування 14 200 грн Допомога людям похилого віку 2600 грн Допомога до дня перемоги 9300 грн.
Допомога для привезення померголо учасника АТО Поперечного Г.М. 5000 грн.
День донора 600 грн Ремонт в школі 1500 грн Новорічні подарунки 18 500 грн.
Димохід в садочку 1000 грн Бойлер в садочок 2000 грн.
Переоформлення спадщини - 1500 грн Допомога на поховання 8200 грн Продуктові набори - 51 000 грн.
Сонвнесок з 1 га - 165 грн/га
 
«Плебанівський сад» 268,4 га  соціальний внесок в сумі 485 365 грн. що в середньому на 1 га складає: 1812 грн.
 
  1. Допомога при народженні – 6000 грн.
  2. Допомога при лікування – 26500 грн.
  3. Допомога на похорон – 5000 грн.
  4. Нагребецький А.Н. – 3480 грн.
  5. Утримання сімейного лікаря – 12000 грн.
  6. Допомога на садік – 1750 грн.
  7. Вікна в садік – 260000 грн.
  8. Допомога для учасника АТО (Поперечн.Г.) – 4500 грн.
  9. Допомога на школу – 3965 грн.
  10. Підгортання смітника – 3400 грн.
  11. Новорічні подарунки – 6300 грн.
  12. Допомога футболістам – 18000 грн.
  13. Ремонт дороги – 5000 грн.
  14. Хрест і огорожа – 35000 грн.
  15. Допомога ветеранам війни, учасникам АТО до 9 травня – 18750 грн.
  16. Допомога до Дня інваліда – 3000 грн.
  17. Допомога до Дня донора – 1000 грн.
  18. Допомога на клуб – 1200 грн.
  19. Допомога населенню тюками – 18560 грн.
  20. Оранка городів пайовикам – 49720 грн.
  21. Чистка доріг – 2240 грн.
 
ФГ «Майданюк АА» 60  га  соціальний внесок в сумі 59 050 грн. що в середньому на 1 га складає: 984 грн.
 
2.      Допомога на лікування – 7000 грн.
3.      Допомога на похорон – 1000 грн.
5.      Утримання сімейного лікаря – 8000 грн.
8.      Допомога для учасника АТО (Поперечн.Г.) – 1500 грн.
9.      Допомога на школу – 1150 грн.
10.    Підгортання смітника – 1800 грн.
11.    Новорічні подарунки – 2100 грн.
15.    Допомога ветеранам війни, учасникам АТО  до 9 травня – 2500 грн.
16.     придбання краски для фарбування пам’ятника – 1800 грн.
17.    Допомога до Дня донора – 500 грн.
19.    Допомога населенню тюками – 4500 грн.
20.    Оранка городів пайовикам – 7200 грн.
21.     Придбання проектора в Школу – 2000 грн.
22.     Оформлення документів Учасникам АТО – 18 000 грн.
Заборгованості по заробітній платі за 2017 рік немає. Організаційна та роз’яснювальна робота в певній мірі дала можливість забезпечити виконання бюджету.
Виконком сільської ради приділяє повсякденну увагу питанню організації збору земельного податку та орендної плати за землі запасу, резервного та водного фонду.
Постійно питання виконання бюджету сільської ради заслуховуються на засіданнях виконкому , але виконавчому комітету сільської ради необхідно проводити роботу у пошуку додаткових джерел надходжень до бюджету сільської ради.
Значна робота проводилась, щодо роз’яснення населенню сіл положень податкового законодавства, доведення до відома населення терміну сплати податків.
Питання благоустрою, санітарного стану села, охорони навколишнього середовища неодноразово піднімались на засіданнях виконкому, приймались відповідні рішення та визначались обсяги робіт та виконавці.
В роботах по благоустрою села приймали участь:
-        Учні, педагогічний колектив та техпрацівники школи навели порядок на територіях біля шкіл (підчистили та побілили дерева, скопали клумби, посіяли квіти, побілили огорожу), привели в порядок території біля пам’ятників загиблим воїнам.
-        Працівники Будинку культури,лікарської амбулаторії, фельдшерсько-акушерського пункту, сільського клубу, сільської бібліотеки привели в належний порядок територію біля приміщень.
-        Торгові точки привели в порядок прилеглі до організації території.
-        Релігійні общини села привели в порядок кладовища сіл'та прилеглі до церкви території.
-        Жителі села привели в порядок території на вулицях біля своїх присадибних ділянок.
Членами виконавчого комітету, депутатами сільської ради та керівниками підприємств проведено роз’яснюючу роботу серед громадян по питанню прибирання з вулиць дров, будівельних матеріалів, соломи.
З метою поліпшення стану довкілля та залучення громадських організацій,установ і широких верств населення до вирішення екологічних завдань в напрямку шанобливого ставлення до природи організовано і наведено порядок на клумбах газонах, біля пам’ятників загиблим воїнам на площі 0,15 га., ліквідовано стихійні сміттєзвалища.
 
Педколективом Плебанівської СЗШ 1-111ст. проведено виховні години з питань природоохоронної тематики та поліпшення стану навколишнього середовища.
В селі Плебанівка нараховується 20 вулиць протяжністю 30 км.,а в селі Калинівка нараховується 10 вулиць.
Житловий фонд сільської ради складає 752 будинки. їх загальна площа становить : 43748 кв.м., житлова - 34568 кв.м.
Сільськогосподарські підприємства ТОВ «Агрофірма-Шаргород», ФГ «Майданюка» та ФГ «Плебанівський сад» постійно надають допомогу інвалідам війни, учасникам війни та вдовам, а саме: надають продуктові набори і кошти до Дня Перемоги та Дня Інваліда.
Спеціалістом по обслуговуванню населення оформляються справи на отримання субсидій жителям обох сіл територіальної громади.
Виконкомом сільської ради проводиться відповідна робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян». Графік прийому громадян сільським головою, секретарем сільської ради та членами виконкому доведений до відома громадян. Діловодство, пов’язане з пропозиціями, заявами, зверненнями громадян, контроль за їх виконанням здійснюється відповідно з інструкцією з діловодства за зверненнями громадян. Порушень строків розгляду звернень не було. Протягом2017 року до виконкому надійшло 395 звернення громадян, які розглянуто згідно чинного законодавства.
Виконком сільської ради працює над поліпшенням задоволення потреб населення в товарах народного споживання. Створення сприятливих умов для поліпшення роботи підприємств та підприємців, які займаються підприємницькою діяльністю.
Жителів Плебанівської сільської ради обслуговує 11 підприємств роздрібної торгівлі та сільський ярмарок.
Але слід відмітити,що на території сільської ради немає підпри­ємств побутового обслуговування населення щодо ремонту електропри­ладів, телевізорів, взуття, пошиву одягу та перукарні.
На території сільської ради працює школа: Плебанівська СЗШ 1-111ст.,в якій навчаються 203 учні.
В селі Плебанівка працює дошкільний навчальний заклад - дитячий садок,який відвідує 56 дітей.
На території сільської ради працюють такі заклади культури: в селі Плебанівка - Будинок культури і сільська бібліотека.в селі Калинівка - сільський клуб-бібліотека. Працівники культури організовують і проводять концерти до державних та знаменних дат.
На території села Плебанівка проводиться відповідна робота по фізичній культурі і спорту. Організацією цієї роботи займається вчитель фізкультури Лобур Іван Миколайович. Його вихованці виборюють призові місця на районних та обласних змаганнях.
Виконкомом Плебанівської сільської ради проводиться відповідна робота по вшануванню пам’яті жертв Голодомору і постраждалих від політичних репресій в Україні.
Все, що зроблено в селі за рік, є результатом спільної роботи депутатського корпусу, членів виконкому, керівників підприємств, приватних підприємців. Але є чимало проблем, які потребують вирішення:
•    розробляється система вивезення сміття  по вулицях.
•    Пріоритетним питанням на 2017 рік  залишається  питання капітальний ремонт доріг.
•    Приведення порядку біля дворів.
•    заміна вікон на металопластикові-енергозберігаючі в  школі.
Встановлення
•    розробити заходи щодо користвання питною водою і прийняти міри покарання з тими хто не платить або іншиими способами користується водою без оплати.
•    Планів ще багато, але, щоб їх озвучити, треба ще все обговорити на депутатських комісіях, обдумати, прорахувати і внести  у Програму розвитку на 2018 рік реальні заходи, які можна і треба буде виконувати.
Підсумовуючи сказане, хочу зазначити, що 2017 рік видався  складним, але разом ми досягли певних результатів. Я хочу подякувати керівникам і працівникам освітніх, медичних закладів, керівникам культури, підприємцям, керівникам сільськогосподарських, аматорам художньої самодіяльності, депутатам, працівникам сільської ради, членам виконкому всім, депутату районної ради Майданюку Віталій Михайлович, всім  хто підтримує нас, хто дає поради, хто допомагає і словом, і ділом, тим, хто не просто критикує, а вносить пропозиції по покращенню життя громади, тим, хто  робить наші села кращими.